Welkom op mijn blog!

Dag lieve lezer,

Over 7 maanden, 28 januari 2015, start voor mij het avontuur Epe Fietst voor Water. Dan vertrekt het vliegtuig naar Kenia, waar we (30 man sterk) in 9 dagen 750km door de Keniaanse binnenlanden gaan fietsen en zo figuurlijk het water van de zee naar Maai Mahiu brengen. Want waar schoon en vers drinkwater voor ons zo vanzelfsprekend is, is het dat voor deze mensen in de droge Rift Valley niet. De komende zeven maanden ga ik dus veel fietsen en vooral zo veel mogelijk geld proberen op te  halen… eigenlijk is het grootste avontuur nu dus al begonnen!

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle activiteiten en informeren over het project. Hopelijk maken jullie over acht maanden ook deel uit van mijn avontuur en dit mooie project!

Liefs,
Astrid

Geef een reactie

